preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kalendar
« Travanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Natječaji - radna mjesta
Školsko zvono 20/21

R.b.

sata

Početak -

završetak

1.

8,00 - 8,40

2.

8,45 - 9,25

3.

9,40 - 10,20

4.

10,25 - 11,05

5.

11,10 – 11,50

6.

11,55 -12,35

7.

12,40 – 13,20

 

Dezinfekcija školskih prostora

1.

14,00 - 14,40

2.

14,45 - 15,25

3.

15,40 - 16,20

4.

16,25 - 17,05

5.

17,10 - 17,50

6.

17,55 – 18,35

7.

18:40 – 19:20

  Dezinfekcija školskih prostora
Za učitelje

Obavijesti, informacije i sadržaji za učitelje

Javna nabava

Udžbenici 20/21
Istaknuto...

Škola je nagrađena eTwinning School Label 2020-2021 

Svečano obilježavanje 85 godina rada škole

Škola za život:

Naša škola primila je certifikat za izvođenje probnih ispita u 2020. g.:

FB stranica škole:

Škole je dobitnica Europske oznake kvalitete za godinu 2017 - eTwinning projekti:

Škola je proglašena CM centrom izvrsnosti:

 

Zakon_pravilnici
Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 9. 2010.

Ukupno: 487100
Ovaj mjesec: 1159
Danas: 44
Pregled najnovijih vijesti

Kako biti podrška djeci nakon traumatskih događaja

Objavljena je snimka webinara Kako biti podrška djeci nakon traumatskih događaja u organizaciji Zagrebačkog psihološkog društva. Predavanje je održala Sena Puhovski, klinički psiholog i psihoterapeut.

Tema je usmjerena prema svima nama, ali osobito je korisna roditeljima.  Webinar možete otvoriti na OVOJ POVEZNICI.



Predavanje je korisno, a psihologinja se koristi „pitkim“ i razumljivim govorom s puno primjera. Trajanje predavanja je oko sat vremena. Ključne točke su sljedeće:  

  • definicija traumatskih događaja, retraumatizacije  
  • djelovanje traumatskih događanje na ljude, posebice na djecu (predškolske, osnovnoškolske i adoslescentske dobi) 
  • odgovori na ugrožavajuće događaje  
  • opis normalnih reakcija kao odgovor na traumu (tjelesne, emocionalne, misaone i ponašajne) 
  • zablude o reakcijama djece na traumatske događaje 
  • konkretna podrška djetetu prema potrebama djece (ovisno o dobi) 
  • adekvatna komunikacija o predmetu traume 
  • kontrola medijskih sadržaja 
  • stjecanje ponovnog osjećaja moći i kontrole 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Marina Lovrić   datum: 7. 1. 2021.

Tražilica

Dobro došli!

Likovni rad: MD, 6.a, 2019/2020


Anketa
Razvrstavate li kućni otpad za recikliranje?





Foto i Video iz Šenoe


Red button -MUP

 


Sigurniji internet


Korisni linkovi
Lista linkova je prazna




preskoči na navigaciju