2017-05-17 10:17:00

"Kairos - pravo vrijeme"

Druga ovogodišnja tribina "Kairos - pravo vrijeme" održana je 10.svibnja 2017. na kojoj je sudjelovala gđa. Željka Babić, profesorica hrvatskog jezika i književnosti, marketing specijalist za tvrtku Emmezeta, za Hrvatsku i Srbiju.

Osvrt pročitajte u nastavku vijesti, a fotografije potražite u Foto-galeriji.

Tema tribine bila je "Kako organizirati kampanju i kako osmišljavati komunikaciju?". Razrađena je kroz predavanje i radionicu u kojoj su učenici spoznali važnost komunikacije, komunikacijskih kanala, uloge konteksta komunikacije, upoznali elemente pozitivnih i negativnih makretinških kampanja te u skupnom radu izradili vlastite primjere kampanja.
Teme i rasprave potaknule su učenike da promišljaju o svojim marketinškim sposobnostima, načinima kako preznentirati ideju, osvještavanju važnosti cjeloživotnog učenja i profesionalnog razvoja.

Gđa. Babić je iskrenim pristupom učenicima, primjerima iz života i poticajnim pitanjima omogućila učenicima da reflektiraju vlastita iskustva, da promišljaju o temi i da aktivno sudjeluju.

Gđa. Željka Babić za sebe kaže:

"Nisam studirala marketing, niti PR, profesorica sam književnosti. Ali, kroz posao se uvijek pokazalo da moraš svoj rad predstaviti.
Kako 20 godina pišem, prvo za akademske medije, a zatim i komercijalne, lako sam prešla u copywritere, blogere i eto me sad u modernom marketingu. Pet godina sam vodila svoju firmu, sad radim kao marketing specijalist za tvrtku Emmezeta, za Hrvatsku i Srbiju.
Moja preokupacija je etični marketing i smatram komunikacije kao put između tvorca nečega i osobe kojoj to nešto treba i čini mu život boljim. Također, svjesna sam odgovornosti i snage marketinga i PRa da snazno oblikuje društvo i tu me posebno zanima promocija i mobilizacija javnog prostora prema budućnosti, tehnologiji, obrazovanju i društveno korisnom radu."

Nakon provedene radionice poslušali smo zanimljive prijedloge učenika za njihove maketinške kampanje iz kojih izdvajamo:

„Sportska povijest Republike Hrvatske: video na YT; ključni elementi: mala zemlja u EU, karta RH, osnovni podaci o stanovništvu, razvnovrsnost bavljenja sportskim aktivnostima, sportski uspjesi kroz povijest, najava sportskih događanja i manifestacija u RH. „Zašto volim Republiku Hrvatsku? – poziv mladima EU i svijeta: prezentacija aktivnosti, događanja i pogodnosti dolaska djece i mladih u RH. „Ideje za čovječanstvo“ -  što djeca predlažu: teleportacija, sladoled koji se ne topi, vremeplov, torba bez dna... „#MusicIsLife“: portal za poticanje na bavljenje glazbom, organiziran po vrstama glazbenih izričaja, preporukama za glazbena događanja, glazbene škole i slično „Hrvatska za starije osobe“: idealno mjesto za uživanje i lijećenje: ljekovito blato, tišina šuma i ravnica, čisto more, šetnje planinama i brdima, gostoljubivi domaćini...


Osnovna škola Augusta Šenoe Zagreb