« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Raznovrnim aktivnostima ispunjeni drugi i treći projektni dan - Robots for STEM
Treči i četvrti dan provedbe projektnih aktivnosti obilovao je raznim oblicima stručnog usavršavanja, radionicama, dogovorima te obilascima.
U srijedu smo proveli prekrasan dan u prirodi i posjetili Plitvička jezera, a u četvrtak smo obilšli Tehnički muzej Nikola Tesla i Muzej Dražena Petrovića.
U ranijim jutarnjim satima okupili smo se, u srijedu, ispred hotela i dočekali naše partnere te krenuli autobusom na put prema Plitvičkim jezerima. Putem smo im predstavljali ljepote i specifičnosti Republike Hrvatske, od geografskih podataka o reljefu, klimi i djelatnostima do povijesnih zanimljivosti.
Pri prolasku kroz Karlovac upoznali smo ih ukratko s njegovom poviješću i značajem, a u Turnju smo govorili o Domovinskom ratu i neovisnosti Republike Hrvatske.
Na Plitvičkim jezerima dočekao nas je pravi zimski ugođaj, snijeg, hladnoća, ali i prekrasan sunčani dan, koji su naš obilazak učinili čarobnim. Laganom šetnjom obišli smo Veliki slap, uz česta zastajkivanja, divljenje i uživanje u okruženju. Poslušali smo priču o Trnininom jezeru i Milki Trnini, čuli legendu o nastanku Plitvičkih jezera te vožnjom brodom završili obilazak kod Hotela Jezero.
Upriličili smo i degustaciju ličkih sireva, kako bi doživljaj bio što cjelovitiji.
U četvtak smo obišli Tehnički muzej Nikola Tesla gdje su nas kustosi muzeja proveli kroz odjele, održali predavanje s demonstracijama u kabinetu Nikole Tesle, predstavili najznačajnije hrvatske izumitelje i znanstvenike, te prikazali kratki film o Faustu Vrančiću.
Kako bismo nastavili priču o košarci započetu u Joniškisu, posjetili smo Muzej Dražena Petrovića, gdje su naši gosti mogli čuti više o Draženu, te bolje razumijeti zašto ga jako volimo i cijenimo.
U radnom dijelu programa trečeg i četvrtog dana, nastavili smo s 3D ispisom kutije za bateriju za robota STEMIE. Održana je radionica iz programiranja senzora za praćenje crte, te smo na pripremljenoj stazi podešavali robote. Tijekom radionice detaljno smo analizirali algoritme, blokove i naredbe, kako bi što bolje svladali strukturiranje programskog koda.
U četvtak nam se putem video poziva pridružio Jose Alberto Lencastre, te smo kroz raspravu dogovorili osnovne komponente natjecanja koje će se provesti na sljedećoj mobilnosti u Turskoj zajedno s učenicima. Od narativa natjecanja, postavljanje ciljeva, bodova, razina, timova, do načina evidentiranja rezultata, nagrada i slično. Članice projektnog tima iz Litve prezentirale su priručnik za učenike s vježbama za učenje.
Početkom rujna 2020. škola je uvrštena u Erasmus projekt na koji smo prvi put aplicirali prije dvije godine sa Portugalom.
Naziv projekta je: “Mobile Robotics for STEM skills: Developing a low-cost mobile robotic kit for teaching and learning”.
Uključene su škole, fakulteti i asocijacije iz Portugala, Turske, Litve, Italije, Velika Britanije i Hrvatske.
Projektni tim naše škole čine: Ivona Zdunić, Ivana Sauha, Vesna Belošević i Sanja Kovčević.
Planirano trajanje projekta je do rujna 2020. do rujna 2022.godine.
Ivana Sauha, prof.
ravnateljica OŠ A. Šenoe
Zagreb