« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Robotička skupina - završni susret i izvješće voditeljice
Polaznici robotičke skupine okupili su se na završnom susretu 10. svibnja 2022. u OŠ A. Šenoe.
Osim pregleda fotografija i videa sa sudjelovanja na radionicama u školi te putovanjima u Tursku i Italjiu, analizirali smo rezultate našeg rada. Učenici su iznijeli svoja mišljenja, dojmove i prijedloge za nastavak rada u novoj školskoj godini.
Ukupni dojam svih učenika je izvrstan, zadovoljni su i najavljuju da će rado nastaviti sudjelovati u radu robotičke skupine.
Počastili smo se slatkim i slanim grickalicama, družili i zabavili, pričali i proučavali model robotske ruke.
Prikaz provedbe ERASMUS+ projekta Robots for STEM u radu Robotičke skupine:
Primjena uputa, obrazovnih sadržaja, vježbi i zadataka izrađenih tijekom realizacije projekta, ostvarena je kroz redovne radionice i sastanke s učenicima.
Rad utemeljen na među vršnjačkom učenju, suradnji, komunikaciji, korištenjem IKT-a, omogućio mi je vođenje aktivnosti u ulozi moderatora, mentora i ostvario izrazito visoku razinu povjerenja i komunikacije među svih sudionicima.
Prednosti koje su učenici ostvarili kroz rad u ERASMUS+ projektu su značajne, jer osim znanja i vještina iz područja STEM-a, učenici su razvijali svoje socijalne, komunikacijske, suradničke kompetencije. Posebno je značajan utjecaj vršnjačkog učenja, gdje stariji i iskusniji prenose svoje znanje i brigu na mlađe.
Učenici su rado i velikim interesom „primali“ kako teoretska znanja i činjenice, tako još više razvijali praktične vještine. Pri radu sam koristila i druge robotske sustave kao što je mBot robot, microBit, maQueen robot i STEMIE-e robot. Ovim višestrukim pristupom razvijala sam računalno razmišljanje i logiku programiranja, s ciljem da učenici razviju vještinu stvaranja algoritama za pisanje programa i to kasnije primjene u bilo kojem programskom jeziku ili aplikaciji.
Sudjelovanjem na različitim radionicama u školi, kao i putovanjima u Tursku i Italiju, od prosinca 2021. broj polaznika koji su sudjelovali je neprestano bio u porastu. Od početnih 8 članova u studenom 2021. do kraja nastavne godine povećao se broj redovitih polaznika, tako da grupa trenutno broji 21 učenika.
Tijekom provedbe aktivnosti u radu robotičke skupine navodim i nekoliko poteškoća koje su se tijekom rada pojavile:
Zaključak:
Kao voditeljica skupine učenika u Robotičkoj skupini škole, izražavam osobno i profesionalno zadovoljstvo sudjelovanjem u projektu „Roboti za STEM“ zbog višestrukih pogodnosti koje smo učenici, a i ja osobno iskusili u radu, učenju i suradnji s partnerima iz Italije, Turske, Portugala, Litve i Velike Britanije.
U Zagrebu 10.6.2022.
Sanja Kovačević, prof.
Početkom rujna 2020. škola je uvrštena u Erasmus projekt na koji smo prvi put aplicirali prije dvije godine sa Portugalom.
Naziv projekta je: “Mobile Robotics for STEM skills: Developing a low-cost mobile robotic kit for teaching and learning”.
Uključene su škole, fakulteti i asocijacije iz Portugala, Turske, Litve, Italije, Velika Britanije i Hrvatske.
Projektni tim naše škole čine: Ivona Zdunić, Ivana Sauha, Vesna Belošević i Sanja Kovčević.
Planirano trajanje projekta je do rujna 2020. do rujna 2022.godine.
Ivana Sauha, prof.
ravnateljica OŠ A. Šenoe
Zagreb