« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
4. razredi - Škola u prirodi 2019
Učenici 4. razreda sa svojim su razrednicama i učiteljima PB-a boravili od 16. do 20. rujna 2019., u Crikvenici realizirajući program Škole u prirodi.
Smješteni su bili u odmaralištu Stoimena jednom od omiljenijih odredišta predškolaca i školaraca jer je čitav prostor hostelskog mediteranskog parka kvalitetno osmišljen.
Osvrt pročitajte u nastavu vijesti, a fotografije pogledajte u foto-galeriji.
Tijekom puta zaustavili su se u Senju i obišli utvrdu Nehaj. Utvrda Nehaj simbol je grada Senja sagrađena je 1558. godine i što je vrlo zanimljivo bila je građena od materijala razrušenih crkava, kapelica i samostana koji su bili izvan zidina grada. Unutar zidina utvrde učenici su razgledali zbirke: Senjske crkve kroz povijest, Senjski uskoci, plemićki grbovi i grbovi grada Senja. Na samom vrhu uživali su u pogledu koji se pruža na otoke Krk, Rab, Cres, te na Gorski kotar, Velebit i Učku.
Drugog dan boravka u Školi u prirodi turističkim su se brodićem vozili do otoka Krka gdje su posjetili špilju Biserujku. Prema legendi, špilja je dobila ime prema blagu koje je u njoj pronađeno, a pripadalo je lokalnim gusarima. Veličinom svog podzemnog prostora, Biserujka je oduševila učenike svojom ljepotom i zanimljivošću jer se nalazi na svega nekoliko desetaka metara nad morem i u njegovoj blizini. Dugačka je samo 110 metara, ali vrlo je bogata stalaktitima, stalagmitima i stalagnatima.
I Akvarij u centru Crikvenice s trideset bazena, koji podsjećaju na prirodna staništa i u kojima obitava stotinu riba Jadrana i pedesetak primjeraka tropskih morskih riba, posebno je privukao pozornost četvrtaša.
Svakoga dana tijekom poslijepodneva za učenike je bila organizirana nastava u prirodi i razne sportske aktivnosti.
Večeri su učenici provodili u mini disku koje su tematski osmišljavali zabavni animatori uz puno pjesma, plesova i zabavnih igara.
Stotinjak četvrtaša uživalo je zajedno sa svojim učiteljicama u terenskoj nastavi, šetnjama Crikvenicom, izletima i sportsko-rekreativnim aktivnostima na otvorenome. Umjesto u školskim klupama, o biljnom i životinjskom svijetu priobalnog područja, učili su i istraživali u mediteranskome parku i plaži, kroz igru i druženje.