« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Kako uspješno učiti u online okruženju - radionice
Učiteljice i učitelji naše škole sudjelovali su u radionici "Kako uspješno učiti u online okruženju". U našoj školi održane su dvije radionice, 22. i 23. listopada 2018., koje su dio stručnog usavršavanja u sklopu Cjelovite kurikularne reforme i eksperimentalnog programa Škola za život.
Radionice je vodila gđa. Vanja Pavlić.
Radionica "Kako uspješno učiti u online okruženju" polaznicima omogućuje upoznavanje osnovnih značajki profesionalnog usavršavanja u online okruženju. Uz praktično upoznavanje i početak korištenja sustava za upravljanje učenjem Loomen, polaznici radionice će se na praktičan način upoznati i s virtualnim učionicama u kojima se odvijaju edukacije u sklopu Cjelovite kurikularne reforme i eksperimentalnog programa Škola za život.
Radionica obuhvaća sljedeće teme:
1. Učiti u online okruženju: polaznici radionice će moći objasniti razlike između profesionalnog usavršavanja u online okruženju u odnosu na radionice uživo te prepoznati ključne vještine potrebne za uspješno sudjelovanje u kontinuiranom profesionalnom usavršavanju u online okruženju
2. Prvi koraci polaznika u sustavu Loomen i virtualnim učionicama: polaznici radionice će moći pristupiti sustavu Loomen i virtualnim učionicama, primijeniti različite načine navigacije kroz sustav i kroz virtualne učionice, razlikovati uloge, sudjelovati u forumima i drugim aktivnostima, objasniti što znači dovršenost aktivnosti, ažurirati osobne podatke i postavke profila u sustavu te moći pristupiti osvojenim značkama
3. Obveze polaznika u virtualnim učionicama specifično za edukacije u sklopu Cjelovite kurikularne reforme i eksperimentalnog programa Škola za život: polaznici radionice će moći objasniti svrhu virtualnih učionica, njihov sadržaj, strukturu i način vrednovanja te nabrojati različite kanale podrške ovisno o vrsti problema.