« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Sandučić povjerenja
Sandučić povjerenja je dio projekta Memento prijateljstva koji se u 2.b razredu sprovodi već drugu godinu. Ove godine odlučili smo nakon niza radionica formirati u razredu naš sandučić povjerenja.
CILJ ovog projekta:
- prijateljstvo je jedna od najvažnijih vrijednosti koju trebamo razvijati u ozračju školskog obrazovanja i manje mikrocjeline razreda
- potičemo učenike da se razviju kao osobe bez negativnih interesa, željom da vrijemedijelimo sa drugom osobom, razvoj vlastite osobnosti utemelje na međusobnomodnosa između ostalih ljudskih bića.
Kako bismo kod djeteta razvili osjećaj prijateljstva, neophodno je prije formirati i kroz radionice učvrstiti stavove i znanja, sposobnosti, emocije, iskustva i osjećanja koja će mu pomoći da živi skladnim životom unutar zajednice.
Kroz radionice osvijestiti tko je dobar prijatelj i zašto, kako se ponašaju dobri prijatelji, kako održati dobro prijateljstvo: prijatelj je neko tko se brine o svojim drugarima, tko se trudi da napravi nešto dobro u korist svojih prijatelja i ne tuče sa svojim prijateljima, neko tko dijeli svoje knjige i igračke, razgovara sa drugom djecom, tko nastoji da pomogne prijatelju koji je nešto skrivio i objašnjava mu gdje je pogriješio, neko tko nastoji da uvjeri prijatelja da je prekršio razredna pravila i da postoji način kako da ispravi učinjeno (četiri čarobne riječi).
Posebno kod učenika razvijati empatiju za drugačije od njih samim te razvijati stalnu potrebuda se pomogne drugome.
SANDUČIĆ povjerenja služi kao potpuno otvorena komunikacija gdje učenik ostavlja zapis odobrom/lošem što želi istaknuti.
Voditelj(učitelj) nakon pročitane poruke odlučuje i pronalazi načine kako razriješiti problem ili kako istaknuti odlične primjere prijateljstva. Problemi se rješavaju kroz radionice ili posebnim individualnim radom s pojedincem sve u cilju ostvarenja općeg prijateljskog razrednog ozračja.
1. Radionica Nemoj mi se rugati
Više materijala i tijek događaja može se pratiti OVDJE