« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
"Kairos - pravo vrijeme"
Druga ovogodišnja tribina "Kairos - pravo vrijeme" održana je 10.svibnja 2017. na kojoj je sudjelovala gđa. Željka Babić, profesorica hrvatskog jezika i književnosti, marketing specijalist za tvrtku Emmezeta, za Hrvatsku i Srbiju.
Osvrt pročitajte u nastavku vijesti, a fotografije potražite u Foto-galeriji.
Tema tribine bila je "Kako organizirati kampanju i kako osmišljavati komunikaciju?". Razrađena je kroz predavanje i radionicu u kojoj su učenici spoznali važnost komunikacije, komunikacijskih kanala, uloge konteksta komunikacije, upoznali elemente pozitivnih i negativnih makretinških kampanja te u skupnom radu izradili vlastite primjere kampanja.
Teme i rasprave potaknule su učenike da promišljaju o svojim marketinškim sposobnostima, načinima kako preznentirati ideju, osvještavanju važnosti cjeloživotnog učenja i profesionalnog razvoja.
Gđa. Babić je iskrenim pristupom učenicima, primjerima iz života i poticajnim pitanjima omogućila učenicima da reflektiraju vlastita iskustva, da promišljaju o temi i da aktivno sudjeluju.
Gđa. Željka Babić za sebe kaže:
"Nisam studirala marketing, niti PR, profesorica sam književnosti. Ali, kroz posao se uvijek pokazalo da moraš svoj rad predstaviti.
Kako 20 godina pišem, prvo za akademske medije, a zatim i komercijalne, lako sam prešla u copywritere, blogere i eto me sad u modernom marketingu. Pet godina sam vodila svoju firmu, sad radim kao marketing specijalist za tvrtku Emmezeta, za Hrvatsku i Srbiju.
Moja preokupacija je etični marketing i smatram komunikacije kao put između tvorca nečega i osobe kojoj to nešto treba i čini mu život boljim. Također, svjesna sam odgovornosti i snage marketinga i PRa da snazno oblikuje društvo i tu me posebno zanima promocija i mobilizacija javnog prostora prema budućnosti, tehnologiji, obrazovanju i društveno korisnom radu."
Nakon provedene radionice poslušali smo zanimljive prijedloge učenika za njihove maketinške kampanje iz kojih izdvajamo: