preskoči na sadržaj
Obavijesti upisnog povjerenstva

Školsko upisno povjerenstvo

Na sjednici Učiteljskog vijeća OŠ Augusta Šenoe, održanoj 11. travnja 2024. donesena je Odluka o imenovanju članova upisnog povjerenstva uključenog u provedbu postupka elektroničkih prijava i upisa u srednje škole za školsku godinu 2024./2025..
Učiteljsko vijeće  jednoglasno je prihvatilo je prijedlog ravnateljice o članovima Povjerenstva za upis učenika u srednje škole:

1. Ivona Zdunić -   ravnateljica 

2. Sanja Kovačević – predsjednica povjerenstva 

3. Mladen Tenodi učitelj informatike 

4. Siniša Jaroš stručni suradnik pedagog 

5. Marina Đuranstručni suradnik edukator rehabilitator 

6. Matea Mataić – stručni suradnik psiholog 

7. Martina Čiček – razrednica 8.a 

8. Sanja Stilinović – razrednica 8.b 

9. Lucija Hader – razrednica 8.c 

10. Sanja Strpić – razrednica 8.d 

11. Ivana Sauha – razrednica 8.e

Stranica za provedbu upisa

Zagreb, 12. travanj 2024.

Vijesti: e-upisi u srednje škole

Pregled aktivnosti u postupku upisa u SŠ 2013

Kronologija vijesti vezano uz upise u srednju školu 2013.


31.08.2013.
Na označenoj poveznici možete pogledati snimku press konferencije o provedbi e-upisa. 

19.08.2013.
19. kolovoza 2013 započinje jesenski upisni rok. Za sva pitanja i pomoć školsko upisno povjerenstvo dežurat će u utorak 20.08. od 9 do 12 sati.

05.07.2013.
8. srpnja 2013. objavom končanih rezultata upisa kandidata u srednje škole, završava ljetni upisni rok. Jesenski upisni rok počinje 19. kolovoza 2013. Informacije potrežite na portalu www.upisi.hr i u brošuri "Idemo u srednju!"

21.06.2013.
Raspored potipsivanja prijavnica:

8.a - razrednik: Drago Begić
Potpisivanje prijavnica održat će se 27.06.2013. od 17 do 18 sati.

8.b - razrednica: Marjanca Ladika
Potpisivanje prijavnica održat će se 27.06 u 17,30 u učionici povijesti.

8.c - razrednica: Marija Subašić
Potpisivanje prijavnica održat će se 27.06 u 17,30 sati i u dva dodatna termina: 01.07 u 10,30 i 03.07 u 9 sati

8.d - razrednik: Borislav Šereg
Potpisivanje prijavnica održat će se 27.06.2013. od 17 do 18 satiAlternativni termin 01.07. u 10,30 sati.

11.06.2013.
Od ponedjeljka 17.06.2013. razredna vijeća i učiteljsko vijeće pristupaju vođenju pedagodške i druge administracije za kraj školske godine.
Školski informatički kabinet, će za potrebe učenika 8. razreda biti otvoren u sljedeće vrijeme:
18.06. od 10 do 12,30 sati i 20.06. od 15 do 16 sati.

31.05.2013.
Od 1. lipnja 2013. u aplikaciji "upisi.hr" moći će pratiti ogledne ljestvice poretka u odabranim obrazovnim programima srednjih škola. Prema uputama u brošuri "Idemo u srednju" obrazovni programi kao i lista prioriteta moći će se mijenjati do 24.6.2013..

Nakon što Razredna vijeća održe završne sjednice za razredne ocijele, razrednici će pristupiti unosu podataka u e-maticu, kao i izradi pedagoške dokumentacije za tiskanje svjedodžbi osmog razreda.

Naglašavam još jednom važnost pravovremenog prijavljivanja eventualnih netočnosti u aplikaciji, svojim razrednicima ili školskom koordinatoru (vidi str. 45 - 46 u brošuri).

03.05.2013.
Snimku predavanja za razrednike osmih razreda, održanog 12.04., možete pogleati na sljedećoj poveznici CARNet media ondemand

Na stranicama potražite novu inačicu brošure "Idemo u srednju".

15.04.2013.
Svim učenicima osmih razreda podijeljene su brošure "Idemo u srednju". Izuzetno je važno da učenici i njihovi roditelji pročitaju upute iz brošure jer su navedene sve upute i objašnjenja oko prijavljivanja i provedbe e-upisa.
Svakog utorka od 12,20 do 14 sati učenici osmih razreda mogu korisiti informatički kabinet za potrebe prijavljivanja i e-upisa u srednje škole, uz dežurstvo školskog kordinatora - S. Kovačević.

 

08.04.2013.
Tijekom travnja 2013. školski koordinator održat će dodatne upute za 8. razrede. Na vratima informatičkog kabineta bit će objavljen raspored korištenja informatičke učionice. U to vrijeme učenici će moći koristiti školsku informatičku opremu prema vlastitoj potrebi i uz dežurstvo Sanje Kovačević i/ili Josipa Štefanca.

22.03.2013.
Upisno povjerenstvo uključeno u provedbu postupaka elektroničke prijave i upisa u srednju školu:
Branka Copić, ranvateljica škole
Sanja Kovačević, uspisni koordinator
Josip Štefanac, zamjenik upisnog koordinatora.

04.03.2013.
Svi učenici 8. razreda obavezni su do 15.03. provjeriti svoje korisničke podatke.
U slučaju da je potrebno ažurirati lozinku, ispraviti ime, prezime ili neki drugi podatak, potrebno je poslati zahtjev elektroničkom poštom na adresu 
admin@os-asenoe-zg.skole.hr .

25.02.2013.
Na stranicama MZOŠ-a objavljena je brošura s najčešćim pitanjima vezanim uz upis učenika u srednje škole za školsku godinu 2013./2014. Dokument objavljujemo i na stranicama škole.

20.02.2013.
19.02.2013. održan je zajednički roditeljski sastanak. Sudjelovalo je oko 70-tak roditelja učenika 8. razreda. Sadržaj roditeljskog sastanka bio je vezan uz predstojeće upise u srednje škole. Roditeljski sastanak vodila je g. Katarina Cvijanović, a roditeljskom su prisustvovali i razrednici osmih razreda.
Teme:
PROFESIONALANA ORIJENTACIJA - dr. Angelika Tičinović Ivančić
E-UPISI U SREDNJE ŠKOLE - Sanja Kovačević, prof.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Sanja Kovačević   datum: 30. 8. 2013.

Upisi u srednje škole 18/19


Tražilica



Dobro došli!


Anketa
Koji od izvannastavnih događanja u školi biste odabrali i u njima sudjelovali?









Na mreži...

Foto albumi

FB stranica škole

Instagram stranica škole


Video zapisi

Vimeo stranica škole

Youtube kanal

Publikacije škole


Red button -MUP

 


Sigurniji internet


Korisni linkovi
Lista linkova je prazna




preskoči na navigaciju