« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Školsko upisno povjerenstvo
Na sjednici Učiteljskog vijeća OŠ Augusta Šenoe, održanoj 11. travnja 2024. donesena je Odluka o imenovanju članova upisnog povjerenstva uključenog u provedbu postupka elektroničkih prijava i upisa u srednje škole za školsku godinu 2024./2025..
Učiteljsko vijeće jednoglasno je prihvatilo je prijedlog ravnateljice o članovima Povjerenstva za upis učenika u srednje škole:
1. Ivona Zdunić - ravnateljica
2. Sanja Kovačević – predsjednica povjerenstva
3. Mladen Tenodi – učitelj informatike
4. Siniša Jaroš – stručni suradnik pedagog
5. Marina Đuran – stručni suradnik edukator rehabilitator
6. Matea Mataić – stručni suradnik psiholog
7. Martina Čiček – razrednica 8.a
8. Sanja Stilinović – razrednica 8.b
9. Lucija Hader – razrednica 8.c
10. Sanja Strpić – razrednica 8.d
11. Ivana Sauha – razrednica 8.e
Zagreb, 12. travanj 2024.
Pregled aktivnosti u postupku upisa u SŠ 2013
Kronologija vijesti vezano uz upise u srednju školu 2013.
31.08.2013.
Na označenoj poveznici možete pogledati snimku press konferencije o provedbi e-upisa.
19.08.2013.
19. kolovoza 2013 započinje jesenski upisni rok. Za sva pitanja i pomoć školsko upisno povjerenstvo dežurat će u utorak 20.08. od 9 do 12 sati.
05.07.2013.
8. srpnja 2013. objavom končanih rezultata upisa kandidata u srednje škole, završava ljetni upisni rok. Jesenski upisni rok počinje 19. kolovoza 2013. Informacije potrežite na portalu www.upisi.hr i u brošuri "Idemo u srednju!"
21.06.2013.
Raspored potipsivanja prijavnica:
8.a - razrednik: Drago Begić
Potpisivanje prijavnica održat će se 27.06.2013. od 17 do 18 sati.
8.b - razrednica: Marjanca Ladika
Potpisivanje prijavnica održat će se 27.06 u 17,30 u učionici povijesti.
8.c - razrednica: Marija Subašić
Potpisivanje prijavnica održat će se 27.06 u 17,30 sati i u dva dodatna termina: 01.07 u 10,30 i 03.07 u 9 sati
8.d - razrednik: Borislav Šereg
Potpisivanje prijavnica održat će se 27.06.2013. od 17 do 18 sati. Alternativni termin 01.07. u 10,30 sati.
11.06.2013.
Od ponedjeljka 17.06.2013. razredna vijeća i učiteljsko vijeće pristupaju vođenju pedagodške i druge administracije za kraj školske godine.
Školski informatički kabinet, će za potrebe učenika 8. razreda biti otvoren u sljedeće vrijeme:
18.06. od 10 do 12,30 sati i 20.06. od 15 do 16 sati.
31.05.2013.
Od 1. lipnja 2013. u aplikaciji "upisi.hr" moći će pratiti ogledne ljestvice poretka u odabranim obrazovnim programima srednjih škola. Prema uputama u brošuri "Idemo u srednju" obrazovni programi kao i lista prioriteta moći će se mijenjati do 24.6.2013..
Nakon što Razredna vijeća održe završne sjednice za razredne ocijele, razrednici će pristupiti unosu podataka u e-maticu, kao i izradi pedagoške dokumentacije za tiskanje svjedodžbi osmog razreda.
Naglašavam još jednom važnost pravovremenog prijavljivanja eventualnih netočnosti u aplikaciji, svojim razrednicima ili školskom koordinatoru (vidi str. 45 - 46 u brošuri).
03.05.2013.
Snimku predavanja za razrednike osmih razreda, održanog 12.04., možete pogleati na sljedećoj poveznici CARNet media ondemand
Na stranicama potražite novu inačicu brošure "Idemo u srednju".
15.04.2013.
Svim učenicima osmih razreda podijeljene su brošure "Idemo u srednju". Izuzetno je važno da učenici i njihovi roditelji pročitaju upute iz brošure jer su navedene sve upute i objašnjenja oko prijavljivanja i provedbe e-upisa.
Svakog utorka od 12,20 do 14 sati učenici osmih razreda mogu korisiti informatički kabinet za potrebe prijavljivanja i e-upisa u srednje škole, uz dežurstvo školskog kordinatora - S. Kovačević.
08.04.2013.
Tijekom travnja 2013. školski koordinator održat će dodatne upute za 8. razrede. Na vratima informatičkog kabineta bit će objavljen raspored korištenja informatičke učionice. U to vrijeme učenici će moći koristiti školsku informatičku opremu prema vlastitoj potrebi i uz dežurstvo Sanje Kovačević i/ili Josipa Štefanca.
22.03.2013.
Upisno povjerenstvo uključeno u provedbu postupaka elektroničke prijave i upisa u srednju školu:
Branka Copić, ranvateljica škole
Sanja Kovačević, uspisni koordinator
Josip Štefanac, zamjenik upisnog koordinatora.
04.03.2013.
Svi učenici 8. razreda obavezni su do 15.03. provjeriti svoje korisničke podatke.
U slučaju da je potrebno ažurirati lozinku, ispraviti ime, prezime ili neki drugi podatak, potrebno je poslati zahtjev elektroničkom poštom na adresu admin@os-asenoe-zg.skole.hr .
25.02.2013.
Na stranicama MZOŠ-a objavljena je brošura s najčešćim pitanjima vezanim uz upis učenika u srednje škole za školsku godinu 2013./2014. Dokument objavljujemo i na stranicama škole.
20.02.2013.
19.02.2013. održan je zajednički roditeljski sastanak. Sudjelovalo je oko 70-tak roditelja učenika 8. razreda. Sadržaj roditeljskog sastanka bio je vezan uz predstojeće upise u srednje škole. Roditeljski sastanak vodila je g. Katarina Cvijanović, a roditeljskom su prisustvovali i razrednici osmih razreda.
Teme:
PROFESIONALANA ORIJENTACIJA - dr. Angelika Tičinović Ivančić
E-UPISI U SREDNJE ŠKOLE - Sanja Kovačević, prof.